17 december 2017

Zo nu en dan vernieuwen, dat is verfrissend.
Onze webstek, en ons naamlogo hiernaast, was ondertussen reeds zes jaar oud en was toch eens toe aan een nieuw jasje.

We vonden Mattias Dominguez bereid om ons logo en onze huisstijl onder handen te nemen. Dat deed hij prima, want we zijn heel tevreden met de frisse toets die hij het gaf. 

Onze website is voortaan ook beter mobiel te bekijken en naast de louter visuele veranderingen, is ook de inhoudelijke informatie op de website grondig onder de handen genomen. Zo zijn de principes van het kantoor, die de afgelopen jaren zijn gegroeid, nu ook op de website toegelicht.

Heel bijzonder daarbij is ons vaste prijzen - systeem, waarbij wij zo resoluut als mogelijk afscheid proberen te nemen van het 'uurtje factuurtje' dat in de huidige marktsituatie steeds meer achterhaald is.

Het nieuwe naamlogo
De oude website

We nemen afscheid van 'uurtje factuurtje'. De tijd is er rijp voor.